Povrat proizvoda ili novca
Ako ste, iz bilo kojeg razloga nezadovoljni našim proizvodima, molimo pročitajte slijedeća pravila.
Ukoliko su proizvodi koje vraćate neispravni ili je greška na proizvodu nastala tijekom proizvodnje ponuditi ćemo vam zamjenski proizvod ili vratiti vaš novac. Ukoliko se povrat odnosi na zamjenu veličine, boje, volumena proizvoda ili slične vrijednosti, ponuditi ćemo Vam zamjenski proizvod. Molimo da, prije povrata proizvod, provjerite na internet stranicama proizvođača, greške ili oštećenja na koje se ne priznaje pravo povrata proizvoda.
1. Rok povrata robe
American shop uvažava Vaše Pravo na povrat ukoliko je zahtjev podnesen u roku od 60 dana od kupnje ili primitka proizvoda putem dostave.
2. Povrat za proizvode kupljene u maloprodaji
Za proizvode kupljene u maloprodajama dovoljno je da osobno dođete u bilo koju našu maloprodaju, s proizvodom kojim niste zadovoljni i s originalnim računom. Nije moguće zamijeniti proizvod ukoliko nemate originalni račun. Ukoliko ste ostvarili Pravo na povrat, a želite povrat novca i platili ste s bankovnom karticom, u roku od 24 sata, ćemo Vam uplatiti traženi iznos na vaš bankovni račun.
3. Povrat za kupovinu putem internet trgovine
Proizvodi plaćeni pouzećem:
- Obavjestite nas o Povratu proizvoda (pogledajte kontakt podatke)
- Temeljem Vaših informacija provjeriti ćemo dali ostvarujete pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda
- Po odobrenju, molimo Vas da pošaljete proizvod kojim niste zadovoljni, na našu adresu u Zagrebu, Hrvatska.
- Molimo Vas da, u paket za povrat proizvoda stavite pripadajući račun o kupovini, uz poruku, u kojoj navodite razloge povrata proizvoda
- Slanje paketa za povrat ili zamjenu vršiti ISKLJUČIVO redovnom poštom (Hrvatska Pošta za Republiku Hrvatsku, te adekvatne pošte iste kategorije za ostale države), svi drugi načini slanja biti će naknadno naplačeni pošiljatelju
- Po dolasku Vašeg paketa, pregledati ćemo proizvod, i zaključno odobriti ili ne odobriti Vaše pravo na povrat
- Ukoliko želite zamjenski proizvod, molimo proučite poglavlje 4 ovoga teksta.
- Ukoliko želite povrat novca, molimo da nam pošaljete broj svojeg bankovnog računa
Proizvodi plaćeni internet bankarstvom ili kreditnim karticama:
- Prijavite se na Vaš profil
- Odaberite broj narudžbe gdje se nalazi, proizvod koji želite vratiti
- Odaberite poveznicu "DETALJNO" za tu narudžbu
- Potražite i odaberite na listi proizvod koji želite vratiti
- Kliknite na poveznicu: "IZRADITE POVRATNICU / RMA SLIP"
- U polje za komentar, navedete razloga povrata proizvoda
- Kliknite na "Pošalji"
- Pričekajte odobrenje za povrat proizvoda ( maksimalno 2-3 dana)
- Pošaljite proizvod kojim niste zadovoljni, na našu adresu u Zagrebu, Hrvatska.
- Molimo da unutar paketa stavite pripadajući račun o kupovini
- Po dolasku Vašeg paketa, pregledati ćemo proizvod, i zaključno odobriti ili ne odobriti Vaše pravo na povrat
- Ukoliko želite zamjenski proizvod, a povrat proizvoda je odobren, zamjenski proizvod ćemo vam poslati bez dodatnih troškova dostave
- Povrat novca na Vaš bankovni račun, ostvarujete isključivo putem Povratnice (RMA Slip)*
* Za proizvode koji su uplaćeni općom uplatnicom, internet bankarstvom ili bankovnim karticama nije moguće izvršiti pravno i legalno valjani povrat uplaćenih sredstava na Vaš račun ukoliko niste poslali Povratnicu (RMA Slip).
4. Plaćanje dostave i manipulativnih troškova povrata proizvoda
- Dodatni troškovi nastali ponovnim slanjem paketa ovise o opravdanosti zahtjeva za povrat, a nakon detaljnog pregleda proizvoda
- Cijenu dostave svih paketa, s proizvodima za povrat, a kojima je odobreno Pravo na povrat platiti će TACTICAL SHOP d.o.o.
- Cijenu dostave svih paketa, kojima nije odobreno pravo na povrat, platiti će kupac
- Cijenu svih dostavnih troškova za zamjenu proizvoda koji su tehnički ispravni, ali kupac želi zamjenu temeljem vlastitog pogrešnog odabira, platiti će kupac
- Paket s proizvodima kojima nije odobreno Pravo na povrat, poslati će se nazad kupcu, a cijena će biti uvečana za sve troškove uzrokovane neopravdanom reklamacijom.
- TACTICAL SHOP d.o.o., nije kriv za dodatne troškove, nije obavezan vratiti novac i nije odgovoran po bilo kojoj stavki: Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj: 79/07, 125/07, 79/09, 89/09, 133/09, 78/12, 56/13 i sve daljnje dopune), a ukoliko kupac odbije preuzeti paket s proizvodima za koje nije odobreno Pravo na povrat.
5. Nemam broj narudžbe i/ili potvrdu o plaćanju
Ukoliko ste kupili proizvod putem internet trgovine, ili ste proizvod dobili kao poklon, a ne znate broj narudžbe ili nemate potvrdu o plaćanju, molimo obratite nam se putem naših kontakata. U navedenom slučaju nemožemo Vam 100% garantirati ostvarenje Prava na povrat, ali pokušati ćemo rješiti problem s dogovorno i na obostano zadovoljstvo.
6. Koliko moram čekati na ostvarivanje prava na povrat
Uobičajeno vrijeme za dobivanje potvrde o ostvarenju prava na povrat, je do 3 radna dana od zaprimanja proizvoda. Vrijeme za uplatu na bankovni račun, a po odobrenju povrata novca je jedan bankovni ciklus, odnosno 24 do 48 sati.
7. Zamjena proizvoda temeljem pogreške u kupnji
Molimo Vas, da prilikom kupovine putem internet trgovine, obratite posebnu pozornost na tablicu veličina. Ne snosimo troškove dostave koji su uzrokovani kupnjom proizvoda pogrešne veličine, boje, volumena i sličnih vrijednosti. Kupac plaća troškove povratnog paketa i paketa sa zamjenskim proizvodom, odnosno povrat novca je umanjen za troškove koje smo imali prilikom slanja paketa.
8. Povrat proizvoda na rasprodaji ili sniženju
Za proizvode koji su na sniženju ili rasprodaji nemate pravo na zamjenu ili povrat novca, ukoliko ste kupili pogrešnu veličinu, boju, volumen ili slično. Za proizvode na kojima je jasno istaknuto da su već korišteni ili proizvod ima nižu cijenu zbog oštećenja ili pogreške u proizvodnji: kupac nema pravo na zamjenu proizvoda ili povrat novca.
9. Jamstva i popravci
Garantiramo popravke isključivo za proizvode vlastite proizvodnje. Za proizvode ostalih proizvođača, možemo Vam ponuditi zamjenski proizvod ili povrat novca. Jamstvo i pravo na popravak, ne može se ostvariti za oštećenja proizvoda nastalih nesrećom, nepravilnom njegom, nemarom, za oštećenja ili slabljenja materijala nastalih tijekom dugotrajnog korištenja, prirodnog slabljenja boja, sve ovisno o tipu proizvoda. Nismo odgovorani za štetu na proizvodu nastalu nestručnom i nepažljivom dostavom, ali će u tom slučaju, zastupamo kupca, a troškove ćemo naplatiti od tvrtke za dostavu.
Proizvodi za koje kupac želi ostvariti pravo na povrat moraju biti vraćeni čisti i uredni. Ukoliko proizvodi nisu vraćeni u ispravnom stanju, a kupac ostvaruje Pravo na povrat, naknada kupcu će biti umanjena za troškove čišćenja.
Za sve pravne sporove koji mogu nastati vezano uz pravo na povrat, nadležan je stvarno nadležni Sud u Zagrebu.
American shop Uprava, 10. Kolovoz 2016.